fredag 18 november 2011

vaken

Nu e jag o älsklingen vakna vi vakna samtidigt idag :) vid halv 7 o var så piss nödig så d et var bara o gå upp. Har ätit frukost också .. O lill grabben sover fortfarande men d et förstår jag varför hehe .)
När han vaknar blire ge han frukost o klä p han o så vidare sen ska vi till sko affär o kolla skor till mig o älsklingen :)
O i går köpte vi super söta kläder till bebis i magen av en gamal jobar kompis till en billig peng var super söta o fina så :)
I dag blire nog inte så mycket får se om vi orkar gå till stan sen efter vi kolat på skor här i romberga ..
men annars så blire lungt :)
Gå ut o leka ett tag me alfons blire allifall tror jag .. Väntar väntar tills han vaknar :) men han kan nog sova et ta till .. Trode att det var morgon när jag var in till han kl 22.00 i går kväll o la på han täket o han tog snuttis o ville komma up men men d et fick han inte så han låg vaken säkert flera timmar säkert 12 tiden somnade han .. Låg o prata o grina i bland men somnade om igen till slut skönt .. För han får inte gå upp o leka då heler :)

Inga kommentarer: