söndag 22 januari 2012

hänt mycket i dag bilder o skriver under vad som hänt :)


Alfons ute när vi åkte pulka :)


Ja med färg i håret vart riktigt bra mörkbrunt / rött e det kommer bild sen hur det vart :)


En jätte skön overoll till douglas fick vi me :)


mina muffins jag bakade :)


här e lite av de vi fick men inte allt de alfons kunde ha liger i hans gaberob o de douglas kan ha när han föddds st 56 allså liger i hans lådor :)



I dag har man gjort rätt mycket .. Fixat alla kläder fvi fick i stoleks ordning allt var mellan 56 till alfons stolek så 56 , 62,68,74 ,80 o 86,92 :) så finna kläder så :)
Bakat har vi me gjort här hemma :) jag bakade banan muffins vart himmla gott :) vart ute o åkt pulka också me alfons så .) det tyckte han va roligt :) O jag gjorde min korvstroganof till midag i dag o alfons åt massor av den :) Han har sina favo maträtter :) O färgathåret har jag gjort också så o tvättstugan just nu har vi så vi har gjort mycket i dag :) I morrn dagis för alfons igen då :)

Inga kommentarer: