lördag 21 januari 2012

Var hos barnmorskan i tisdags då .) allt såg bra ut o han följer sin kurva så fint :) o lyssnade på hjärtat o var riktig busig i magen :) O här om dan fick vi massa masssa fina kläder til både alfons o bebis i magen av en vi kännr super fina :)
I går hade vi fredags mys för hella slanten tacos o sen chips , dip , godis o drika :)
Nu ska jag o älsklingen kolla på gladetorerna . Min lilla söt nos till son sover sen 7 :)
Skja ta en magbild nån da o lägga up här .. Om ni komenterar skriv gärna vem det e i från så jag vet som du som skrev i mitt tidigare inlägg :) Skulle va roligare o veta villka alla e som skriver komentarer :) O jag ska försöaka svara då också om ni skriver villka de e i från :)
Alfons e i en riktig 2 års ålder nu märker man ojoj villken ålder men mend et går över hehe älskar mammas pojke endå :) han e det största som hänt mig :) o bebis i magen så klart o när jag o min man gifte oss tänk nu har vi vart gifta 1 år o 1 månad :) Underbart :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, det är jag (mia selin) som kommenterade innan så nu vet du :)